Mărturia lui Isus în secolul XXI

Nu am știut că există Alin Blaine (nume de scenă) până când un coleg mi-a atras atenția că a fost invitat la o televiziune, în cadrul unui show la care mai participase și înaintea convertirii sale, făcând ce știa el mai bine, adică numere de iluzionism. Merită să urmăriți mărturia lui transmisă în direct și să vă minunați împreună cu mine de surprinzătoarea lui capacitate de a articula Evanghelia și de a evita capcanele gazdelor sale. La un moment dat mă întrebam dacă nu cumva a fost adus intenționat în studio pentru a i se scoate nume rău de fanatic, tânărului de 28 de ani care pretinde că l-a găsit pe Isus. Numai de la Duhul Sfânt poate izvorî înțelepciunea de a răspunde prompt într-un context atât de împotrivitor și în direct.

Lipsa de cultură a moderatorilor TV este tipică pentru gazdele televiziunilor noastre, unde oricine se poate trezi cu asemenea responsabilități cu condiția să aibă suficient de mult tupeu. Mărturia lui Alin este un bun și umilitor exemplu pentru mulți predicatori, care umblă de la amvoane cu tot felul de speculații, ilustrații și fabulații în loc să predice Biblia și pe Domnul Isus. De azi înainte mai am un frate pentru care trebuie să mă rog cu mulțumiri lui Dumnezeu.

Pentru vizionarea înregistrării caută „Iluzionistul Alin Blaine sa pocait” pe youtube sau intră aici pentru prima parte. Atenție, înregistrarea are limită de vârstă de 15 ani!

Un comentariu

Din categoria Biblia şi societatea, Evanghelizare, Utilităţi pentru adunare

Un răspuns la „Mărturia lui Isus în secolul XXI

  1. Ce mică m-am simțit eu după ce l-am ascultat pe el… Știe mai bine Biblia decât mulți „pocăiți cu vechime”…