Predici din Apocalipsa

După ce am parcurs cartea Apocalipsa la Oradea în 2012, duminica trecută am reluat ciclul acesta, cu revizuirile de cuviință, la Sibiu. Deja am făcut o realocare a textului studiat. Textul din 1:1-8 l-am folosit pentru a vorbi despre necesitatea și credibilitatea Apocalipsei la Biserica Baptistă „Filadelfia” din Sibiu. Mesajul probabil că va fi postat curând pe situl bisericii (vezi aici). Textul din 1:9-17 l-am folosit pentru a vorbi despre îngeri ca ambasadori plenipotențiari ai lui Dumnezeu. Mesajul, prezentat la Biserica Baptistă „Betania” din Sibiu, a fost înregistrat video și poate fi urmărit aici. Duminica viitoare voi continua cu mesajele către primele trei biserici din provincia Asia la Biserica Baptistă „Renașterea”, iar pe 24 februarie mesajele către celelalte patru biserici din provincia Asia vor fi prezentate la Biserica Baptistă „Speranța”. Domnul să se îndure de noi toți!

1 comentariu

Filed under Apocalipsa, Utilităţi pentru adunare

One response to “Predici din Apocalipsa