Invitație la parteneriat

_DSC1564Dragul meu prieten,

Întâi de toate se cuvine să-mi cer scuze de la tine și de la toți acei vizitatori perseverenți pe care nu am reușit să îi slujesc prin blog de un an de zile în măsura credincioșiei cu care ei caută un cuvânt de înțelepciune sau de zidire. Din nefericire pentru voi (și pentru mine în egală măsură) situația se prelungește, fără a vedea un timp concret când îmi voi relua activitatea pe blog. Aceasta pentru că cea mai mare parte din timp îmi este consumată de finalizarea locuinței și momentan sunt lipsit de o conexiune suficient de bună care să-mi permită fructificarea ocaziilor de relâche puține și de scurtă durată pe care le am pentru intervenții pe blog.

Din cele nouă încăperi ale locuinței am finalizat până acum șapte (inclusiv zugrăvirea) și mai am de zugrăvit două. Holul de la parter mai trebuie gletuit și zugrăvit. Până una-alta degetele îmi sunt crispate în poziția strânsorii gletierei. Sper ca săptămâna aceasta să pot încheia gletuirea și să pun „în cui” gletiera, șpaclul și mistria. Până atunci însă sper ca mâinile să nu își uite iscusința dactilografierii. Mai urmează vopsirea ușilor, instalarea aparatelor electrice și a corpurilor de iluminat, curățenia generală și mochetarea. Aceste operațiuni ar face casa locuibilă. În exterior ar mai fi de făcut gardul de la stradă cu porțile aferente, aleea principală și amenajarea intrărilor. Estimările mele doar pentru materiale indică o sumă de 2000 EURO pentru finalizarea acestor etape esențiale. În plus ne lipsesc șifonierele și ar mai fi și alte amenajări exterioare, cum ar fi bordura casei și aleea din jurul ei.

Cum adesea se întâmplă în proiecte mari, resursele se dovedesc insuficiente și finalizarea lor depinde de cooperarea mai multor oameni. Comunitățile sătești aveau capacitatea de a administra aceste proiecte pentru că aveau un ethos diferit și funcționa pe baza altor principii decât cele care guvernează comunitățile orășenești astăzi. Totuși, nu îmi pun mari speranțe în bunătatea omului, deși s-a dovedit că unele comunități umane funcționează mai bine decât altele și pot absoarbe mai multe probleme decât altele. Eu îmi pun speranța în Dumnezeu și în Biserică, poporul răscumpărat al lui Dumnezeu, care știe mai bine decât oricare altă comunitate că puterea unui grup uman stă în adeziunea indivizilor în jurul unui conducător spiritual unic (Cristos) și în jurul principiilor izvorâte din Cuvântul lui Dumnezeu.

Locuința noastră nu e o excepție de la principiul care afirmă că locuința pământească este trecătoare, dar chiar și profetul Domnului are nevoie de un loc unde să-și plece capul. Cu atât mai mult dacă are o familie în întreținere. Totuși bugetul nostru este epuizat, puterile noastre sunt aproape de extenuare, dar mai sunt lucrări de îndeplinit. Ceea ce este cu neputință la oameni, este cu putință la Dumnezeu. De ce nu ar fi și la poporul lui Dumnezeu? Cei mai mulți dintre noi avem resurse limitate și nu ne putem schimba regimul finanțelor peste noapte. Nu este vorba ca unii să fie sărăciți pentru a-i îmbogăți pe alții, cum spunea ap. Pavel. Este vorba despre o manifestare care să valorifice principiul dragostei de o manieră vizibilă pentru cel în nevoie. Celui flămând îi dai de mâncare, nu un telefon mobil. Pe cel în nevoie nu îl trimiți acasă cu „binecuvântarea Domnului”, cum spunea ap. Iacov. Mutarea noastră ar trebui să se petreacă în cursul lunii acesteia ca să evităm cheltuielile suplimentare cu chiria și întreținerea.

Prin urmare vă invit să participați alături de familia noastră la finalizarea acestui proiect. Unii deja au făcut-o, dăruind chiar peste puterile lor. Noi nu suntem vrednici de contribuția lor. Doar Domnul nostru este vrednic de jertfa lor. Noi suntem datori să-l lăudăm pe Domnul pentru ascultarea lor. Puteți să ne sprijiniți dăruind în conturile de mai jos. Dumnezeu, pe care „Îl împrumutați” astfel, nu se va lăsa dator.

7 iulie 2013

TATU SILVIU

BANCA TRANSILVANIA, str. G. Baritiu, nr. 8, Cluj-Napoca, 400027, Romania

SWIFT CODE: BTRLRO22

EUR: RO11BTRL00504201746375XX

USD:RO45BTRL00502201746375XX

GBP: RO57BTRL00507201746375XX

RON: RO62BTRL00501201746375XX

Comentariile sunt închise pentru Invitație la parteneriat

Filed under Uncategorized

Comentariile sunt închise.