„Profetism israelit” în format e-book

Am plăcerea să vă anunț apariția primei mele cărți în format e-book prin TexaRom și distribuită prin Amazon (vezi aici). O variantă mai ieftină poate fi procurată de pe platforma iTunes (vezi aici). Este vorba despre Profetismul israelit în documentele biblice: între fals și autentic. Lucrarea a fost publicată inițial în tiraj restrâns în 2007 și în tiraj lărgit în 2008, ambele la Editura Casa Cărții din Oradea. Tot în 2008 am publicat și ediția a doua la Editura Casa cărții de știință din Cluj-Napoca. La această dată primele două ediții s-au epuizat din stoc. Aceasta este a treia ediție în care am făcut corecturi și adăugiri.

Pe parcursul ultimilor cinci ani cartea a fost folosită ca manual de către studenții mei de la Institutul Teologic Penticostal din București, dar și ca material de referință de cititori din țară și străinătate. Din păcate a fost și prima lucrare plagiată de un doctorand din Constanța (vezi aici). Cu speranța că va fi un instrument util și de acum încolo, aștept să văd cum va fi primită varianta e-book pentru a continua cu alte lucrări în același format.

Comentariile sunt închise pentru „Profetism israelit” în format e-book

Filed under Publicaţii, Utilităţi pentru adunare

Comentariile sunt închise.