Comentariu la Apocalipsa – un preview

Comentariul la Apocalipsa la care încă lucrez a început cu un  set de 17 predici, pe care le-am răspândit în format audio în mai 2012. Aceste expuneri au fost revizuite pentru o a doua serie de predici prezentate în cursul anilor 2013 și 2014. Alte mesaje au fost adăugate cu acest prilej. În a treia fază mesajele au fost prelucrate și aprofundate pentru a se potrivi unui comentariu publicat pe hârtie. Textul este luat pe subunități, tradus cu referințe la manuscrise, interpretat în contextul Apocalipsei și a canonului biblic, ideea exegetică și teologia pasajului. Datorită responsabilităților și presiunilor de tot felul (familiale, eclesiale, academice) am reușit să închei capitolul 11 în varianta prelucrată de comentariu. În momentul de față comentariul are un volum de peste 112,000 cuvinte. Până la încheierea revizuirii capitolelor 12-22 probabil că voi ajunge la 150,000 cuvinte. Deja am contacte cu edituri creștine interesate în publicarea volumului.

Din păcate trebuie să mă opresc din nou pentru ca să închei un articol introductiv pentru cărțile 1-2Samuel, singura piesă care îmi lipsește pentru publicarea volumului I la o altă carte: Introducere la Vechiul Testament. Chiar și așa, sper ca în această vară să pot încheia scrierea și editarea volumului la Apocalipsa. Îmi doresc, ca o dată ce am comentariul publicat, să pot efectua un tur de lansare a comentariului prin țară și străinătate, acolo unde voi fi solicitat.

Comentariile sunt închise pentru Comentariu la Apocalipsa – un preview

Filed under Apocalipsa, Biblia şi societatea, Publicaţii, Utilităţi pentru adunare

Comentariile sunt închise.