Noutăți despre proiectele aflate în desfășurare

Deși la începutul proiectului de scriere a Introducerii la Vechiul Testament am primit promisiuni de colaborare și încurajări din partea editurilor creștine consultate, când au primit manuscrisul aceleași edituri mă amână pentru proiecte care sunt deja pe rol. Este de înțeles. Astfel, comunitatea creștină evanghelică din România mai trebuie să aștepte încă 6-12 luni pentru apariția primului volum și alți patru ani pentru apariția celorlalte. Probabil că dacă nu aș depinde de acceptarea acestor edituri creștine și de finanțarea proiectului de către acestea, aș reduce la jumătate timpul de care vorbeam înainte publicând cu edituri laice din țară. Deja am avansat propunerea către unele dintre acestea și aștept oferta și condițiile de publicare cele mai bune pentru a merge mai departe. Aș fi dorit să am edituri evanghelice ca parteneri pentru acest proiect capital. Din păcate mi se pare că nu am reușit să subliniez suficient de clar importanța acestuia pentru comunitatea creștină din România și  zelul inițial al editurilor creștine consultate a fost repede înghițit de pragmatism.

Celălalt proiect la care lucrez cu motoarele turate la maxim este un comentariu la Apocalipsa. Deja mă aflu în capitolul 20, cel mai complicat dintre toate. În capitolele 20-22 se leagă toate lucrurile și din perspectiva acestora trebuie regândite toate capitolele anterioare. Deja s-au acumulat vreo 80.000 de cuvinte. Imediat ce voi termina de scris comentariul, va trebui să îl revăd făcând munca laborioasă de verificare și editare. Îmi doresc să pot încheia acest proiect până la sfârșitul anului, astfel încât să îl pot oferi editorilor pentru verificări suplimentare.

Comentariile sunt închise pentru Noutăți despre proiectele aflate în desfășurare

Filed under Apocalipsa, Utilităţi pentru adunare

Comentariile sunt închise.